torsdag 18 juni 2009

Rasmus, Italien och midsommarfirande

Grattis Sverige! 5 - 1 mot Vitryssland är helt okej!
Jag hoppas verkligen som så många andra att detta är Sveriges framtid, och med det menar jag att det är så Sverige ska spela fotboll. Nu är Rasmus Elm och Marcus Berg lite haussade men det kan man väl stå ut med. Italienarna kanske får något att tänka på. För det är ju snart dags för den andra matchen. Imorgon vid 16.00 tror jag det var. Då vill jag se att alla kan gå ut med samma inställning som förra matchen.
Skulle tippa på att matchen slutar 2-1 till Sverige. Ni vet vart ni såg det först!

.....

Imorgon ska vi åka iväg till Växjö för att fira med några vänner där. Vågar man hoppas på bra väder? Vi ska ha badkläder med oss men det undrar man ju om vi får användning av... Men ha en bra midsommar alla som läser!

.....

Rasmus då... Vilken lirare. Jag undrar vad han skulle åstadkomma om han placerades som innermitt istället för på kanten? Vilken blick. Två klockrena passningar som renderade i två mål, det kunde blivit fler med lite tur. Kalmar FF lär inte få behålla honom säsongen ut om inte Rasmus själv säger nej till alla erbjudanden!

.....

heja SVERIGE!

Inga kommentarer: