tisdag 9 juni 2009

Sommardans i regnet m.m

Tjejen och jag skulle på årets första sommardans igårkväll. Men som de flesta kalmarbor vet så regnade det igår och de senaste 5 dagarna också för den delen! Men man hade varit lite förutseende och fixat en plats att vara på inomhus i fall att...

Så vi åkte dit runt 18.20 eller så igår och dansade en stund. Hade ätit timmen inna så jag var lite mätt men det släppte och vi hade riktigt trevligt! Kändes skönt att komma igång igen efter ett tags frånvaro. Gula paviljongen hette stället förresten, det ligger bredvid Folkets park (i Kalmar). Mysigt ställe...

.....

Tisdag och jag har precis ätit frukost med tjejen, skjutsat henne till jobbet (hennes andra dag) och läst färdigt tidningen. Dags att ta tag i dagens sysslor! Usch... plugga är inte det jag är sugen på.

.....

Dags för landskamp imorgon igen! Mot Malta, det skulle förvåna mig om vi förlorar den matchen också! 2-0 till Sverige. Viktor och Rasmus i startelvan!

Inga kommentarer: