fredag 24 juli 2009

18 juli i Lund/Malmö

Tidigare inlägg i samma ämne

Väl i Lund så gick vi till ett fik som jag inte kommer ihåg namnet på, kanske kommer på det senare.. Jag beställde bara en kola eftersom jag var ganska mätt. Tjejen tog en Iskaffe och en kaka. Kompisarna som vi hade med oss är alla tjejer för övrigt så jag kallar dem helt enkelt för tjejerna! =) Så, tjejerna beställde smörgås,kaffe och te. När alla fått sitt börjades det prata gamla minnen och vad de hade gjort sedan de sågs senast! Ärligt talat så hade inte jag så mycket att lägga till i diskussionerna så jag satt och lyssnade mestadels =). De 2 tjejerna som vi plockade upp i lund är gamla barndomsvänner till min tjej och de följde upp vad som hänt med andra från klassen och diverse skvaller..

Efter ett tag begav sig T iväg på ett ärende medans vi andra gick en runda på stan, besökte en fin innergård och gick och tog oss en glass. Sedan bar det av hem till T för att äta lite mat. Riktigt god mat och lite kryddor gjorde att man blev lite varm i kroppen.. =) Efter maten gjorde vi oss iordning för att gå ut på kvällen. Vi tog bussen till Malmö och mötte upp några andra på en förfest innan vi skulle ut på en båt/uteställe som kallades "Prins Bernard".

Mer kommer...

Jag har placerat min blogg i Kalmarbloggkartan.se!

Inga kommentarer: